ja, tola
przeczytane w 2011
przeczytane w 2010
przeczytane w 2009
przeczytane w 2011
01. czarnoksiężnik z archipelagu - ursula le guin
02. pies, który biegł ku gwieździe - henning mankell
03. 1Q84 tom 1. - haruki murakami
04. złodziejka książek - markus zusak
05. 1Q84 tom 2. - haruki murakami
06. posłaniec - markus zusak
07. chłopiec z włoch - philippe besson
08. listy miłości - maria nurowska
09. 39,9 - monika rakusa
10. chwile wolności. dziennik 1915-1941 - virginia woolf
11. pływanie - nicola keegan
12. jeden dzień - david nicolls
13. okruchy codzienności - elizabeth strout
14. córka żołnierza nie płacze - kaylie jones
15. ester, gdzieś tam - eliseo alberto
16. kobieta, która czekała - andrei makine
17. podróż zimowa - amelie nothomb
18. babie lato - philippe besson
19. wyspa - victoria hislop
20. jeszcze dzisiaj nie usiadłam - agnieszka drotkiewicz
21. pewna forma życia - amelie nothomb
22. zbyt wiele szczęścia - alice munro
23. pejzaż w kolorze sepii - izuro ishiguro
24. czarne mleko - elif safak
25. 1Q84 tom 3. - haruki murakami
26. mapa i terytorium - michel houellebecq
27. balladyny i romanse - ignacy karpowicz
Strona główna
Subskrybuj:
Posty (Atom)